Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Η Εθνική ταυτότητα των Σκοπιανών και η Ιστορική συνείδηση των Ελλήνων.


vardaria 

Η ονομασία της πολιτείας των Σκοπιανών συζητείται  και προβάλλεται ως κάτι επείγον, κι ως κάτι αναγκαίο για την Ελλάδα. Σαν να είμαστε εμείς, καταδικασμένοι και υποχρεωμένοι να δώσουμε την λύση, με την αμέριστη συγκατάνευσή μας, στα εκβιαστικά διλήμματα που μας υποβάλλονται.

Σαν να λέμε αμφισβητείται το δικαίωμα των Ελλήνων στον πατριωτισμό μας και μας ωθούν σε ενδοτισμό και εκούσια υποταγή μας στους στους επεκτατισμούς των γειτονικών χωρών. Ασφαλώς προς αποδυνάμωσή μας.

Οι μεθοδικώς υποβαλλόμενες απαιτήσεις είναι ψευδεπίγραφες και ανήκουστες! Γιατί εμείς, ως χώρα,  δεν υιοθετήσαμε κανενός άλλου το όνομα, ούτε τους προγόνους, την ιστορία, την λογοτεχνία, ή τις θρησκείες του κ.λ.π. ως οντολογικό, οικονομικό, ή πολιτισμικό μας υπόβαθρο.

Αν η άρνηση να εκχωρήσουμε το όνομά μας και την ιστορία μας λοιδορείται ως λαϊκισμός, και αν προβάλλεται η βιάση της (αναγκαστικής) σύμπραξής μας ως μία τάση που θέλει -υποτιμώντας την αντίσταση του λαού και την αντίδραση των συνειδήσεών μας- να εξουδετερώσει την άρνησή μας, η όλη μεθόδευση και  ο χαρακτηρισμός, είναι έωλος, άστοχος, ανεδαφικός, ψευδεπίγραφος, κακόβουλος, προκλητικός και αφελής!

Η άρνησή μας να εκχωρήσουμε την  μακεδονικότητα της Μακεδονίας μας στους σλάβους γείτονες,  και στην ήδη πολυπολιτισμική- νέα- χώρα τους, ως εθνική στάση, είναι η μόνη ρεαλιστική.

Η αυτοδιάθεση ενός λαού, δεν μπορεί να συνιστά οικειοποίηση της ταυτότητας ενός άλλου λαού. Θα έλεγα, μάλιστα, πως μια τέτοια "αυτοδιάθεση" αποτελεί εχθρική ενέργεια εναντίον του προσβαλλόμενου λαού, που με τον τρόπο αυτόν, βάλλεται στην μοναδικότητα και την ιστορικότητά του, την ταυτότητα και την διαδρομή του στο μέλλον.

Δεν είναι λαϊκισμός  η άρνηση της υποταγής, της ανοχής, της εκχώρησης. Είναι συνειδητότητα της ταυτότητάς μας, είναι ανάληψη της ευθύνης των Ελλήνων, υπευθυνότητα της Πολιτείας μας, και  πολιτική βούληση της Κυβέρνησής μας.

Αλλά γιατί σιωπά η Πολιτεία; Γιατί κρυφίως διαβουλεύεται περί του πρακτέου η Κυβέρνηση; Γιατί δεν ζητάει την συνδρομή του λαού; Και γιατί η Πολιτεία, αναιδώς μάλιστα, αρνείται στην Εκκλησία να έχει τοποθέτηση επί του θέματος αυτού, που ασφαλώς την αφορά. [Και την αφορά, διότι, η νέα χώρα με την ονομαζόμενη Μακεδονική Εκκλησία της σφετερίζεται το όνομα Ελληνικής περιφέρειας που ανήκει στην δικαιοδοσία της Εκκλησίας της Ελλάδος]. Ας σημειωθείμάλιστα, πως η Εκκλησία μας, δεν κηρύττει καμμία πολεμική, αλλά συνενώνουσα τους ανθρώπους, μακράν εντάσεων και αντεγκλήσεων, η ίδια έχει την αξιοσέβαστη θέση της.

Σημείωση 1.: Εκείνο το "εγώ είμαι αρμόδιος για την πολιτική κι εσύ για την |Εκκλησία", που είπε κάπως έτσι ο πρωθυπουργός, ακούστηκε σαν μια πολύ ανάρμοστη και αγενής για δημόσιο άνδρα έκφραση, του τύπου: "κάνε τη δουλειά σου, και μην μας σκοτίζεις!"
Σημείωση 2: Ο Χάρτης προέρχεται από εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου